Moeskops grafisch en LVNG
LVNG verovert de wereld dankzij verpakking van Moeskops
Roos Naalden en Yaron Toonen zijn met hun onderneming LVNG bezig de wereld van de Personal & Home care op zijn kop te zetten. Het uitgangspunt: schoonmaakproducten die, net als je verzorgingsproducten, gewoon lekker ruiken en geureenheid creëren in je leven. Ze ontwikkelden een lijn die natuurlijk mooi verpakt moest worden. Onlangs werd LVNG gelanceerd. Vol trots vertellen Roos en Yaron hierover en over de samenwerking met Moeskops Grafisch.
“Het uitgangspunt van LVNG was dat we schoonmaakproducten wilden die echt lekker ruiken, net zoals je producten voor personal care doen. Die onderdeel zijn van een lifestyle en geureenheid creëren. De ontwikkeling heeft een paar jaar geduurd maar nu zijn we eindelijk op het punt dat we vol trots onze eerste lijn van LVNG hebben kunnen presenteren.
Visies die op elkaar aansluiten
Bij een product dat gericht is op het hogere segment hoort een verpakking die daarop aansluit. We kenden Moeskops al en waren bekend met de Cantobox®, die bleek naadloos aan te sluiten op onze wensen. We hadden een visie hoe de box eruit moest komen zien en het is fijn om te ervaren dat er een leverancier is die daarin mee kan gaan. Die begrijpt wat wij willen: strakke verpakking, scherpe randen, goed materiaal en prachtige kleuren.
In overleg zijn we tot de perfecte box gekomen voor ons product. Het móest een luxe uitstraling hebben in precies de kleur die we voor ogen hadden. We zijn zelfs een keer mee geweest naar de drukker om persoonlijk onze goedkeuring te geven op de kleur.
Waar wij zelf niet meteen aan gedacht hadden was de sterkte van de verpakking; de flacons van ons product wegen nogal wat en dat gewicht moet de inlay van de doos natuurlijk kunnen dragen. Fijn dat Moeskops daar een oplossing voor heeft gevonden. Wat voor ons ook erg belangrijk was, is dat we voor een duurzame verpakking wilden gaan: geen plastic, maar verantwoord geproduceerd papier en karton. Goed om te ervaren dat we deze visie ook terugvonden bij Moeskops.
Duurzaamheid: geen plastic en verantwoord geproduceerd karton
De Home set van LVNG is onlangs gelanceerd en we zijn blij dat onze doelgroep er warm voor loopt. Dat komt door het totaalplaatje, dat klopt. Het product is goed en de verpakking vult dat aan. Onze doelgroep – mensen die graag shoppen in het hogere segment van de markt en bewuste keuzes maken – weten onze lijn inmiddels te waarderen.
Op dit moment wordt gewerkt aan de verpakking voor de volgende lijn van LVNG; we zijn vol vertrouwen dat dit ook weer helemaal volgens onze wensen gaat zijn. We hebben goede communicatie met Moeskops Grafisch en daar zijn we heel blij mee. Zij delen onze wens om het allerbeste product af te leveren en dat maakt onze samenwerking zo prettig.”
Meer informatie of een afspraak maken